Svarene på alle spørgsmål om bestilling og levering
Bestilling
- Hvordan afgiver jeg en ordre?
- Kan jeg få min ordre leveret til en anden adresse?
- Kan jeg også afhente min ordre?
- Modtager jeg en besked, når jeg har afgivet en ordre?
- Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
- Kan jeg bestille et produkt, der ikke findes på jeres websted?
- Kan jeg få rabat, hvis jeg afgiver en stor ordre?
- Hvordan kan jeg se, om et produkt er på lager?
Betaling
Levering
- Hvad er leveringsomkostningerne for min ordre?
- Hvilke lande sender du til?
- Sender du til oversøiske territorier?
- Hvornår vil min ordre blive leveret?
- Hvordan ser jeg, om et produkt er på lager?
- Hvem leverer min ordre?
- Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme under levering?
- Kan jeg arrangere en leveringstid?
- Kan min ordre sendes direkte til en pakkeshop?
- Min pakke er ikke blevet scannet i flere dage?
- Min pakke er blevet leveret, men jeg har ikke modtaget noget?
Returnering
Afhentning
B2B
- Hvordan kan jeg bestille som virksomhed eller institution?
- Bliver moms automatisk omvendt?
- Kan jeg som virksomhed eller institution tilføje en reference?
- Kan jeg som virksomhed eller institution få et tilbud?
- Kan jeg som virksomhed eller institution betale med faktura?
- Kan jeg som virksomhed eller institution også betale efterfølgende med faktura?
- Kan jeg som virksomhed eller institution få rabat, hvis jeg afgiver en stor ordre?
- Jeg har mistet min faktura, kan jeg anmode om fakturaen?
Spørgsmål og garantier
Spørgsmål om vores produkter? Klik her for den omfattende hjælpeside.
Bestilling
Hvordan afgiver jeg en ordre?
Læg produktet efter eget valg i indkøbskurven ved at klikke på knappen "Læg i kurv". Klik derefter på "Gå til kassen" for at betale. Indtast dine detaljer og følg trinene. Først når du klikker på knappen "Kasse", er din ordre endelig.
Kan jeg få min ordre leveret til en anden adresse?
Ja, dette er muligt. Under bestillingsprocessen kan du give os en anden leveringsadresse, når du indtaster dine personlige oplysninger. Fakturaen vil blive sendt til den angivne e-mail-adresse. Leveringen indeholder kun produkterne (ingen faktura).
Desværre kan du ikke føje en personlig besked til ordren.
Kan jeg også afhente min ordre?
Ja, dette er muligt. Klik her for vores adresser og flere oplysninger.
Modtager jeg en besked, når jeg har afgivet en ordre?
Du vil straks modtage en ordrebekræftelse. Hvis du straks betaler ordren, modtager du også fakturaen med det samme. Du modtager forsendelsesbekræftelsen med sporingskode, når vi har givet din ordre til vores transportør.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Så længe du ikke har betalt for ordren, er det ikke nødvendigt at ændre eller annullere ordren. Afgiv ganske enkelt en ny ordre. Den gamle ordre annulleres automatisk efter et par dage.
Hvis du vil ændre eller annullere en betalt ordre, råder vi dig til at kontakte kundeservice så hurtigt som muligt.
Kan jeg bestille et produkt, der ikke findes på jeres websted?
Hvis du vil bestille noget, der ikke længere er på vores websted, råder vi dig til at kontakte kundeservice. Så kan vi fortælle dig, om produktet snart er på lager igen.
Kan jeg bestille som virksomhed?
Det er muligt! Du skal blot indtaste dit firmanavn ved kassen. Er virksomheden placeret i EU, men uden for Holland? Så udfyldes også momsnummeret. Vi sender dig derefter en faktura til omvendt moms.
Kan jeg få rabat, hvis jeg afgiver en stor ordre?
Ja! Rabatten udregnes automatisk i indkøbskurven.
- 0 - 4 produkter = 0 % rabat
- 5 - 9 produkter = 5 % rabat
- 10 - 19 produkter = 10 % rabat
- 20 - 29 produkter = 15 % rabat
- 30 - 49 produkter = 20 % rabat
- 50 - 99 produkter = 25 % rabat
- 100+ produkter = 30 % rabat
Hver hængekøje, hængestol og stativ tæller som ét produkt. Tilbehør tæller ikke med, men er ikke udelukket fra rabatten. Rabatten er baseret på den almindelige udsalgspris. Kampagner og (bundt)rabatter gælder ikke.
Hvordan kan jeg se, om et produkt er på lager?
Netbutikken viser altid den aktuelle lagerbeholdning og priser. Hvis der ikke er en bestillingsknap på produktsiden, er produktet ikke længere på lager.
Vi kan ikke sige, hvornår produktet er tilbage på lager. Produkterne produceres i Sydamerika, Asien og Europa. Leveringstider er meget svære at forudsige. Det kan tage uger til måneder. Vi anbefaler derfor, at du vælger et alternativ. Vi kan heller ikke reservere produkter til dig på forhånd.
Betaling
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?
Afhængigt af det valgte land kan du betale med følgende betalingsmetoder:
Apple Pay: Betal sikkert med din Apple-enhed.
Google Pay: Betal sikkert med din Google-konto.
Kreditkort : Betal sikkert med dit kreditkort.
Bankoverførsel stærk>: Betal med bankoverførsel i henhold til instruktionerne, du modtager via e-mail.
Alma: Betal efter du har modtaget produkterne. 2 % gebyr.
BACS: Betal sikkert via din personlige bank.
Bancomat: Betal sikkert via din personlige bank.
Bancontact: Sikker betaling via din personlige bank.
Belfius: Sikker betaling via din personlige bank.
Billie: Virksomhedsbetaling inden for 30 dage efter, at du har modtaget produkterne. 2 % omkostninger.
Blik: Sikker betaling via din personlige bank.
EPS: Sikker betaling via din personlige bank.
iDEAL: Sikker betaling via din personlige bank.
KBC: Sikker betaling via din personlige bank.
Klarna: Betal efter du har modtaget produkterne. 2 % gebyr.
MyBank: Sikre betalinger via din personlige bank.
PayPal: Betal sikkert med din PayPal-konto. 2 % gebyr.
Przelewy24: Sikker betaling via din personlige bank.
Riverty: Betal efter du har modtaget produkterne. 2 % gebyr.
Satispay: Sikker betaling via din personlige bank.
Swish: Sikker betaling via din personlige bank.
Trustly: Sikker betaling via din personlige bank.
Twint: Betal sikkert via din personlige bank.
Kan jeg betale efter levering?
Forbrugere kan betale efterfølgende med Klarna og Riverty. Erhvervskunder kan betale bagefter med Billie.
Klarna er tilgængelig i følgende lande: Belgien, Danmark, Tyskland, Finland, Frankrig, Irland, Italien, Holland, Østrig, Portugal, Spanien, Storbritannien, Sverige.
Riverty er tilgængelig i følgende lande: Belgien, Tyskland, Holland, Østrig.
Billie er tilgængelig i følgende lande: Tyskland, Frankrig, Holland, Østrig, Sverige.
Kan jeg betale med efterkrav?
Vi tilbyder ikke efterkrav. Betaling kontant til chaufføren ved levering er derfor ikke mulig. Vælg en efterbetalingsmetode eller betal med kreditkort, så dit køb er forsikret.
Hvordan fungerer betaling med kreditkort?
I bestillingsprocessen vælger du 'Kreditkort' som betalingsmulighed. I det næste trin kan du indtaste dine kreditkortoplysninger på en sikker side. Vi accepterer alle kreditkort.
Hvordan fungerer betaling via bankoverførsel?
Du vælger "bankoverførsel" i bestillingsprocessen; i det næste skærmbillede ser du betalingsspecifikationerne, som du modtager efter bekræftelse via e-mail. Du kan nu roligt overføre beløbet til vores IBAN-nummer med angivelse af det korrekte referencenummer. Det vil normalt tage 1-3 hverdage at behandle bankoverførslen.
Hvordan fungerer betaling med Klarna Pay Later?
Med Klarnas 'Pay Later' kan du betale for din ordre, efter at du har modtaget den og besluttet at beholde den. På den måde betaler du aldrig for det, du sender tilbage.
Det er sikkert og let at betale med Klarna. Betalingsoplysningerne for dit køb er angivet på den faktura, du modtager fra Klarna. Du har 14 dage til at betale Klarna-fakturaen.
Klarna udfører en datatjek for at godkende din anmodning om at betale senere. Klarna opretholder en streng privatlivspolitik som beskrevet i sin fortrolighedserklæring. Hvis din anmodning om at betale senere på uventet vis ikke godkendes, kan du naturligvis betale via en af vores andre betalingsmetoder.
For spørgsmål vedrørende betaling af en Klarna-faktura skal du kontakte Klarna. Det skyldes, at du har en aftale med Klarna. Vi kan ikke se dine udestående beløb eller betalinger.
Behandles alle betalingsmetoder lige hurtigt?
Alle ordrer behandles straks efter betaling. Hvis bestilt og betalt før 16:00 på hverdage, vil det blive afsendt samme dag.
En ordre betalt med bankoverførsel tager normalt 1-3 hverdage. Vælg en af de direkte betalingsmåder, hvis du vil modtage din ordre med det samme.
Levering
Hvad er leveringsomkostningerne for min ordre?
⚠️ Update: Vi sender altid din ordre samme arbejdsdag. Leveringsselskaberne gør også deres yderste. På grund af leveringsselskabernes enorme arbejdsbyrde kan der imidlertid være en forsinkelse. Især for store kasser (hængekøjestativ) skal du tage en forsinkelse i betragtning.
Send os en e-mail, hvis der ikke er fundet nogen levering efter 5 dage + normal leveringstid.
Leveringstid* | Forsendelsesomkostninger* | Returomkostninger * | |
1 dag | Gratis | Gratis | |
1 dag | Gratis | Gratis | |
1 dag | Gratis | Gratis | |
1-2 dage | Gratis | Gratis | |
2 dage | Gratis | Gratis | |
2 dage | Gratis | Gratis | |
2-3 dage | Gratis | Gratis | |
2-3 dage | Gratis | Gratis | |
2-3 dage | Gratis | Gratis | |
2-3 dage | Gratis | Gratis | |
2-3 dage | Gratis | Gratis | |
2-3 dage | Gratis | Gratis | |
2-4 dage | Gratis | Gratis | |
2-4 dage | Gratis | Gratis | |
2-4 dage | Gratis | Gratis | |
3-4 dage | Gratis | Gratis | |
3-4 dage | Gratis | Gratis | |
3-5 dage | Gratis | Gratis | |
|
3-7 dage | 279 kr | 279 kr |
*Leveringstid: Under forudsætning af normal travlhed hos vores speditører.
*Forsendelsesomkostninger: Ordrer, med en værdi over 200 kr, sendes gratis. Ellers koster det 49 kr.
*Returomkostninger: Ordrer, med en værdi på over 200 kr, kan returneres gratis. Ellers koster det 49 kr.
Sender du til oversøiske territorier?
Vi sender ikke til oversøiske territorier eller autonome regioner. Disse ordrer vil automatisk blive annulleret og krediteret af os.
Områder, vi ikke sender til at omfatte: Martinique - Mayotte - Guadeloupe - Fransk Guyana - Réunion - Saint-Martin - Jersey - Guernsey - Isle of Man - Madeira - Azorerne - Kanariske Øer - Caribiske Øer
Hvornår vil min ordre blive leveret?
Hvis du har afgivet din ordre og betalt på hverdage inden kl. 16:00, behandler vi din ordre samme dag og afleverer den til transportøren. For leveringstider pr. land se listen ovenfor.
Har du valgt betaling via bankoverførsel? Så overdrages din ordre, når betalingen er modtaget. Normalt tager dette 1 til 3 dage.
Du modtager sporingskoden via e-mail. Når din ordre er blevet scannet i det første sorteringscenter, bliver sporingskoden aktiv. Normalt er dette efter kl. 20:00 på hverdage.
Hvordan ser jeg, om et produkt er på lager?
Lagerstatus er angivet på produktsiden. Hvis produktet ikke er på lager, modtager du en ekstra besked på indkøbsvognens skærm.
Hvad sker der, når jeg bestiller flere produkter med forskellige leveringstider?
Vi venter, indtil ordren er komplet, så vi kan sende den til dig på én gang. Hvis du foretrækker at modtage et produkt tidligere, skal du afgive to separate ordrer.
Hvem leverer min ordre?
Næsten alle leverancer udføres af DPD og GLS. De vil levere din ordre i løbet af dagen til den leveringsadresse, du har angivet.
Hvis du har problemer med leveringen, bedes du kontakte transportøren direkte eller kontakte vores kundeservice .
DPD / PostNord DK: Besøg websted, ring 070 70 70 30
GLS DK: Besøg websted, ring 076 33 11 11
Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme under levering?
Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, leverer transportøren din pakke til den nærmeste pakkeshop eller kommer igen dagen efter.
En meddelelse i din (e-) postkasse eller på siden til sporingskoder angiver, i hvilken pakkeshop din pakke er blevet efterladt, eller at de kommer igen næste dag.
Du er ansvarlig for at afhente din pakke til tiden i pakkeshoppen. Hvis du ikke afhenter pakken inden for fem dage, returneres den til os. Vi vil derefter trække 49 kr fra det beløb, der skal refunderes.
Kan jeg arrangere en leveringstid?
Desværre er det ikke muligt for os at arrangere en leveringstid. Vi er fuldstændig afhængige af transportøren og køreruten.
I de fleste tilfælde vil du modtage et tidsrum for, hvornår de kommer forbi. Det er også muligt at give nye instruktioner på det tidspunkt. Såsom afleveringstilladelse eller levering til en pakkeshop.
Hvis du giver tilladelse til aflevering, er du ansvarlig for pakken. Du kan ikke holde os eller transportøren ansvarlig for manglende, stjålne eller våde pakker.
Kan min ordre sendes direkte til en pakkeshop?
Det er muligt. Vælg "Pakkeshop-levering" i kassen som forsendelsesmetode. Du vil se et kort med pakkeshops omkring den adresse, du har indtastet. Klik på billedet af den ønskede pakkeshop, og klik derefter på 'Vælg dette afhentningssted'. Dataene vises på skærmen Kasse, og du kan fuldføre ordren yderligere.
Forsendelsesadressen forbliver uændret på vores ordrebekræftelse, men adressen på pakkeshoppen er angivet på sporingskoden.
Du er ansvarlig for at afhente din pakke til tiden i pakkeshoppen. Hvis du ikke afhenter pakken inden for fem dage, returneres den til os. Vi vil derefter trække 49 kr fra det beløb, der skal refunderes.
Nogle pakkeshops lukker i ferieperioderne. Det er derfor muligt, at en pakkeshop ikke længere er aktiv på afsendelsestidspunktet. Vi sender derefter automatisk pakken til din hjemmeadresse.
Min pakke er ikke blevet scannet i flere dage?
Tjek din e-mail- og spam-mappe for at se, om transportøren har bedt dig om nye leveringsinstruktioner.
Vi sender altid din ordre samme arbejdsdag. Nogle gange scannes pakken ikke samme dag, men kun få dage senere i destinationslandet.
Det er godt at vide, at hængekøjesæsonen falder sammen med forårets højdepunkt og ferieperioden. Om foråret har transportørerne ekstra travlt på grund af de mange store haveartikler, der bestilles. Der er simpelthen mindre plads i en varevogn. Selv om sommeren, hvor budchaufførerne holder deres velfortjente ferie, er det kompliceret for transportørerne at gennemføre planlægningen. Dette kan forsinke din pakke.
Send os kun en e-mail, hvis der stadig ikke er nogen ny scanning efter 5 dage.
Min pakke er blevet leveret, men jeg har ikke modtaget noget?
Det sker nogle gange, at du modtager en e-mail om, at pakken er leveret, men at du ikke har modtaget noget.
Officielt skal du som modtager altid skrive under. I praksis ønsker leverancerne nogle gange at vælge en anden løsning og giver ikke altid denne korrekt videre.
Gå gennem følgende trin:
- Tjek din e-mail- og spam-mappe for at se, om udbyderen har sendt dig yderligere oplysninger.
- Tjek, om pakken ikke er blevet returneret og er blevet leveret til os i Holland (retur).*
- Tjek din postkasse for pakken eller en besked fra transportøren.
- Se dig omkring i huset for at se, om pakken ikke har været placeret under en carport eller i et åbent skur.
- Spørg dine familiemedlemmer, om de tilfældigvis modtog pakken.
- Spørg dine naboer, om de har modtaget pakken.
Hvis ovenstående ikke er tilfældet, skal du først kontakte operatøren. Ofte kan de hjælpe dig med det samme. For eksempel har de GPS-placeringen, hvor status er blevet ændret af leveringspersonen.
DPD / PostNord DK: Besøg websted, ring 070 70 70 30
GLS DK: Besøg websted, ring 076 33 11 11
Kan transportøren ikke hjælpe dig yderligere? Kontakt venligst vores kundeservice på.
Er pakken virkelig tabt? Så vil transportøren altid bede dig om at udfylde og underskrive følgende formular, så de kan starte en officiel undersøgelse: downloadformular. Du kan allerede nu sende den udfyldte formular, så vi kan handle hurtigere.
* Er pakken blevet returneret til os? Vi overfører automatisk pengene tilbage til din konto inden for 10 dage, du modtager en mail fra os om dette. Du kan også sende os en e-mail med instruktioner til at sende pakken igen.
Afhentning
Hvor er HængekøjeButik.dk beliggende?
Vi er placeret i Dedemsvaart. Det er i den østlige del af Holland. Vores nøjagtige adresse er:
HængekøjeButik.dk
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Holland
Hvad er jeres åbningstider?
Vi har åbent på hverdage (mandag til fredag) fra 09:00 - 17:00.
Inden du besøger os, bedes du kontakte kundeservice først, fordi vi nogle gange har meget travlt eller er midlertidigt fraværende.
Er det muligt at betale ved afhentning af ordren?
Ja det er muligt at betale kontant. Vi har ikke en hæveautomat, men du kan hæve penge i bymidten.
Kan jeg også først se og prøve produkterne?
Vi har ikke alle vores produkter udstillet. Men vi har alle hængekøjer, hængekøjestole, stativer og andre produkter på lager, så du kan prøve næsten alle hængekøjer og hængekøjestole!
Tip: kom kun og prøv hængekøjen, hvis du er godt udhvilet. Du ville ikke være den første, der er faldet i søvn i en af hængekøjerne!Returnering
Kan jeg returnere min ordre?
Hvis du ikke er 100 % tilfreds med dit køb, kan du returnere købet til os 365 dage efter modtagelse. I denne periode kan du returnere ordren ubeskadiget, så tæt på den originale stand som muligt og om muligt i den originale emballage.
Produktet skal være ubeskadiget og ubrugt. Hvis produktet er beskadiget eller brugt, kan vi opkræve de fulde omkostninger.
Du bør folde en hængekøje eller hængestol pænt sammen og lægge den i opbevaringsposen, hvis den findes. Du modtog produktet pænt, vi vil også have det pænt tilbage. Hvis vi selv skal folde hængekøjen eller hængestolen sammen og/eller lægge den i opbevaringsposen, opkræver vi 75 DKK. Hvis produktet er snavset, opkræver vi 50% af detailprisen.
Kan jeg bytte min ordre?
Desværre er det ikke muligt at afvikle returneringen med en ny ordre. Vi refunderer altid beløbet.
Vil du gerne modtage et andet produkt med det samme? Så bestil og betal det nye produkt direkte i vores webshop.
Hvad er returneringsomkostningerne?
0 kr returneringsomkostninger for ordrer over 200 kr *
49 kr returneringsomkostninger for ordrer under 200 kr *
I tilfælde af delvis returnering opkræver vi dig for returneringsomkostningerne, hvis det samlede beløb for produkterne, der beholdes efter returneringen, er mindre end 200 kr.
* Ovennævnte returneringsomkostninger gælder kun, hvis du følger vores returneringsprocedure som angivet under "Hvordan returnerer jeg min ordre?". Returmærket kan oprettes gratis, vi trækker ovennævnte omkostninger fra det beløb, der skal refunderes.
Hvis du returnerer et produkt på eget initiativ til vores returneringsadresse, er de direkte omkostninger ved returnering af produktet for egen regning.
Kan jeg returnere min ordre når som helst?
Du har en refleksionsperiode på 365 dage hos os. Når du har oplyst, at du afbestiller dit køb bedes du returnere produktet inden for højst 14 dage.
Reflektionstiden udløber 365 dage efter den dag, hvor du eller en tredjepart udpeget af dig (ikke transportøren) fysisk har erhvervet produktet. Retten til refusion udløber efter 365 dage, hvorefter garantiperioden på et år træder i kraft.
Produktet skal være ubeskadiget og ubrugt. Hvis produktet er beskadiget eller brugt, kan vi opkræve de fulde omkostninger.
Du bør folde en hængekøje eller hængestol pænt sammen og lægge den i opbevaringsposen, hvis den findes. Du modtog produktet pænt, vi vil også have det pænt tilbage. Hvis vi selv skal folde hængekøjen eller hængestolen sammen og/eller lægge den i opbevaringsposen, opkræver vi 75 DKK. Hvis produktet er snavset, opkræver vi 50% af detailprisen.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Du kan anmode om et returmærke via nedenstående link:
EU-lande: Anmod om et EU-returmærke.
Storbritannien: Anmod om et UK-returmærke.
Schweiz: Anmod om et CH-returmærke.
Returnerer du en forsendelse fra Schweiz? Sæt både returlabel og tolddokumenter (3x) på ydersiden af pakken.
Sørg for at pakke det sikkert ind: du er juridisk ansvarlig for returforsendelsen og dens emballage. Brug derfor robust emballage og tilstrækkeligt med tape. Hvis produktet ikke er godt pakket ind, kan der opstå skader. Hvis vi ikke kan sælge produktet som nyt, opkræves du eventuelt.
Kan pakkeshoppen nægte min returnering?
Ikke alle pakkeshops tager imod store pakker. Hvis du ønsker at returnere en stor pakke med vores returneringsløsning, og den bliver nægtet af pakkeshoppen, skal du finde dig en anden pakkeshop.
Vores erfaring er, at dette næsten aldrig sker, kun nogle gange med returnering af vores største hængekøjestativer.
Du kan altid vælge at returnere en sådan pakke på eget initiativ. De direkte omkostninger ved selv at returnere pakken er dog for egen regning.
Kan I afhente returneringer fra mit hjem?
Dette er som regel muligt, men vi opkræver et gebyr for denne service. Minimumsgebyret er € 14, men dette afhænger af pakkens størrelse. Anmod om afhentning.
Hvordan returnerer jeg en Amazon-ordre?
Log ind på din Amazon-konto, og registrer din returnering. Vi kan ikke behandle din returnering, hvis den ikke er registreret via Amazon. Du skal til enhver tid følge returneringspolitikken hos Amazon. Dette kan betyde forskellige vilkår og betingelser eller højere returneringsomkostninger.
Hvor hurtigt behandles min returnering?
Når du returnerer et produkt, vil det blive håndteret og behandlet inden for 5 hverdage. Du modtager en e-mail fra os, når vi har behandlet returneringen. Den fulde købspris, inklusive fragtomkostninger for videresendelse, refunderes til dit kontonummer så hurtigt som muligt og senest 14 kalenderdage efter annullering. Hvis du kun returnerer en del af din ordre, refunderes omkostningerne ved levering ikke.
Vi betaler dig tilbage med den samme betalingsmetode, som du foretog den oprindelige transaktion med, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet; under alle omstændigheder vil vi ikke opkræve nogen omkostninger for en sådan tilbagebetaling. Vi kan vente med tilbagebetaling, indtil vi har fået varerne tilbage, eller til du har vist, at du har returneret varerne, alt efter hvad der sker først.
For at udøve fortrydelsesretten skal du informere os skriftligt, pr. post, fax eller e-mail for at tilbagekalde aftalen. Til dette formål kan du bruge EU-prøveformular til tilbagekaldelse (PDF), men er ikke forpligtet til at gøre det. Det er lettere og hurtigere at bruge ovenstående links. Hvis du gør brug af tilbagekaldelsesprocessen, skal du sende produktet inden for 14 dage til vores returneringsadresse .
B2B
Hvordan kan jeg bestille som virksomhed eller institution?
Indtast dit firmanavn ved kassen, betal via en betalingsmetode, og du vil modtage fakturaen fra os.
Bliver moms automatisk omvendt?
Er virksomheden baseret i EU, men uden for Holland? Indtast derefter også momsnummeret. Momsen forskydes så automatisk i kassen. Du modtager en faktura, hvorpå momsen er omvendt.
Vi kan ikke ændre fakturaen efterfølgende. Vi kan heller ikke overføre momsen efterfølgende. Du bør derfor omhyggeligt tjekke alle detaljer i kassen.
Kan jeg som virksomhed eller institution tilføje en reference?
Hvis der skal angives en reference på fakturaen, skal du indtaste denne i et felt ved kassen. For eksempel efter firmanavnet eller til efternavnet.
Kan jeg få et tilbud som virksomhed eller institution?
Alle rabatter tilføjes automatisk til indkøbskurven. Så du ser med det samme, hvad de samlede omkostninger er, og om produkterne er på lager. Vi giver ingen andre rabatter. Læs mere om rabatter her.
Hvis du har brug for et tilbud som PDF, skal du gøre følgende: Afgiv først ordren via hjemmesiden. Vælg som betalingsmetode "Bankoverførsel".
Du vil straks modtage en ordrebekræftelse på e-mail. E-mailen indeholder også ordrebekræftelsen som PDF. Brug denne PDF som et citat.
Når tilbuddet er godkendt af dig, kan du afgive ordren igen og betale med det samme. Eller betal via de betalingsoplysninger, der er sendt til dig i en separat e-mail. Efter betaling modtager du automatisk fakturaen.
Vil du annullere tilbud? Ordren vil automatisk blive annulleret efter 14 dage, hvis betaling ikke er foretaget.
Kan jeg som virksomhed eller institution betale med faktura?
Har din administration brug for fakturaen først, før ordren kan betales? Så har vi følgende løsning.
Afgiv først ordren via hjemmesiden. Vælg "Bankoverførsel" som betalingsmetode.
Du vil straks modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Besvar denne ordrebekræftelse med kommentaren om, at du gerne vil modtage fakturaen først.
Vi sender en e-mail med fakturaen med vores bankkontonummer (IBAN) inden for 1 arbejdsdag.
Vi sender ordren efter at have modtaget betalingen. Vi tjekker dette en gang om ugen. Du kan sende os et betalingsbevis for at fremskynde dette.
Bemærk: Du modtager en betalingsanmodning fra vores betalingsudbyder Mollie for den ordre, du har afgivet. Du kan ignorere denne. Vi annullerer den ordre, du har afgivet, og opretter en ny ordre med en ny faktura.
Kan jeg som virksomhed eller institution også betale efterfølgende med faktura?
Det er ikke muligt. Ordren skal betales fuldt ud, før den afsendes.
Kan jeg som virksomhed eller institution få rabat, hvis jeg afgiver en stor ordre?
Klik her for at få svaret på dette spørgsmål.
Jeg har mistet min faktura, kan jeg anmode om fakturaen?
Fakturaen sendes på e-mail umiddelbart efter betaling. Søg på "HængekøjeButik.dk" eller på "Tropilex B.V." i din egen postkasse for at slå fakturaen op.
Ikke fundet? Du kan selv anmode om fakturaen via dette link. Du kan kun anmode om fakturaen fra samme hjemmeside + sprog, som ordren blev foretaget på.
Vi kan ikke e-maile fakturaen igen. Du skal bruge linket ovenfor.
Spørgsmål og garantier
Min ordre er ufuldstændig, hvad skal jeg gøre?
Tjek igen, hvis du allerede har pakket alt ud. Små genstande kan blive i emballagen.
Store produkter sendes i to dele. Det sker ofte, at den ene pakke kommer tidligere end den anden. Tjek derfor din e-mail, hvis du ikke har modtaget track and trace fra os to gange.
Har du tjekket alt, og mangler der stadig dele? Kontakt venligst kundeservice direkte og fortæl os også, om kassen eller forsendelsesposen er beskadiget eller åbnet.
Tilføj altid billeder af, hvordan du modtog ordren. På denne måde kan vi hjælpe dig hurtigere og mere effektivt.
Bemærk venligst: du skal tjekke om du har modtaget alt inden for 5 hverdage efter modtagelsen. Derefter kan vi ikke længere sende produkter eller dele gratis. Alle separate dele og tilbehør kan nemt bestilles via vores hjemmeside.
Min ordre er beskadiget, hvad skal jeg gøre?
Tag billeder af den stadig uåbnede emballage og derefter af de beskadigede genstande med det samme! Send billederne til vores kundeservice så løser vi problemet for dig.< /p>
Vi vil altid bede dig om billeder først for at tilbyde en bedre løsning.
Bemærk venligst: du skal tjekke om produktet er i god stand inden for 5 hverdage efter modtagelsen. Derefter kan vi ikke længere sende produkter eller dele gratis. Alle separate dele og tilbehør kan nemt bestilles via vores hjemmeside.
Hvor kan jeg klage?
Har du en klage over en vare, vores tjenester eller over levering af din ordre? Der anvendes en anden procedure til rapportering af en klage (eller defekter) end for returnering af varer. Vi beder om, at du informerer os om klagen så hurtigt som muligt. Dette kan ske via telefon eller via e-mail. Se vores kundeservice for vores kontaktoplysninger og åbningstider.
Vi besvarer din klage inden for 14 dage og løser problemet hurtigst muligt i samråd med dig. Hvis du informerer os om klagen via e-mail, beder vi dig oplyse ordrenummer og telefonnummer (angiv, hvornår vi kan kontakte dig, hvis det bliver nødvendigt), så vi kan ringe til dig. Vi har en maksimal svartid på 5 hverdage.
I tilfælde af at den indsendte klage ikke kan løses på tilfredsstillende vis, kan du indsende en klage / tvist til Dutch Thuiswinkel Disputes Committee på: www.sgc.nl. Eller EU-tvistudvalget på ec.europa.eu/consumers/odr.
Hvor lang er garantiperioden?
Vi har et års garanti på alle dine køb hos HængekøjeButik.dk!
Denne ekstra garanti gælder med forbehold for de lovbestemte rettigheder, du har som forbruger. Juridisk garanti betyder, at et produkt er eller kan gøre, hvad forbrugeren med rimelighed kan forvente.
Hvilke certificeringsmærker er I tilknyttet?
Vi samarbejder med forskellige organisationer for at garantere den bedste kvalitet af vores service og produkter.
Vi er derfor tilknyttet følgende kvalitetsmærker.
Kun produkter, der er markeret som sådanne på dette websted, er FSC®, GOTS® eller OEKO-TEX® certificeret.
Hvad er dine kontaktoplysninger?
Hvis du vil i kontakt med os, kan du sende en mail til info@haengekojebutik.dk eller ringe 78 72 61 09 (lokale takster).
Vi er tilgængelige for dig på hverdage fra 09:00 - 17:00.